Так бренд Old Spice розрекламував себе на баскетбольних матчах швабрами в вигляді антиперспірантів.
На останніх матчах чемпіонату NCAA по студентському баскетболу майданчика використовувалися швабри у вигляді антиперспірантів. Дебют відбувся на матчі між «Вашингтон Хаскіс» і «Каліфорнією Голден Бірс».
Part of me hopes the Old Spice «Sweat Mop Boys» become a college basketball mainstay — https://t.co/mcraLVLsVO pic.twitter.com/WmKRO0qGrk
— David Griner (@griner) 17 января 2018 г.
Old Spice’s ‘Sweat Mop Boys’ are here to deodorize college basketball: https://t.co/JfpHN8ICLY pic.twitter.com/SaGUTcmE8x
— Adweek (@Adweek) 17 января 2018 г.
Як показує практика навіть зі звичайної швабри можна зробити чудовий інструмент для шоу, особливо якщо це шоу робиться для НБА.
*Примітка.
Old Spice належить компанії Procter & Gamble.